Om du inte finner svar på det du söker här nedan är du varmt välkommen att kontakta våra kundtjänst.

ÖPPETTIDER: 
Mån-fre: 08:30 - 17:00 

TELEFON:
08-6446040

E-POST
info@barkonsult.se

Har ni en butik som jag kan besöka?

Ja, vi har en fysisk butik. 

Besöksadress: 

Upplagsvägen 25
117 43 Stockholm

Öppettider
Mån-fre: 08:30 - 17:00 

Var är mitt paket?
Spåra ditt paket genom att ladda ner appen Mina Paket

 Omslagsbild


I appen Mina Paket kan du enkelt spåra dina paket från Barkonsult, få löpande information och aviseringar om var ditt paket är och när det finns att hämta.

 
Vilka leveransalternativ erbjuder ni? 
Vi samarbetar med DB Schenker och erbjuder leverans till ditt närmaste ombud. Du får en SMS avisering när paketet kommit fram till ombudet. 

Jag har valt ”hämta i butik”, vad sker nu?

Du kan hämta ut din beställning i vår butik i Stockholm

- Klar för upphämtning inom 24 timmar.
- Du får ett mail när paketet är klart för att hämtas

För mer info Klicka här

Var är min faktura?
Betalningarna hanteras av Klarna och fakturan skickas per mejl. Om du inte mottagit din faktura kan du besöka Klarnas hemsida eller ladda ner deras app.

Hur vet jag att ordern har gått igenom?
När du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Vi rekommenderar även att du kontrollerar din skräpmail. Har du inte fått en orderbekräftelse är du välkommen att kontakta oss på info@barkonsult.se            

Hur stoppar jag min order om något blivit fel?
Kontakta oss om du behöver göra en orderändring. Gör detta så fort som möjligt då vi har en snabb orderhantering. Vi kan endast göra ändringar på beställningar som ännu inte packats. Observera att vi endast kan ta bort produkter ur din order, önskar du att lägga till en produkt ber vi dig lägga en ny beställning.

Hur länge ligger mitt paket kvar hos ombudet?
Ditt paket ligger kvar 14 dagar från ankomstdatum hos Schenkers ombud innan det skickas tillbaka till oss.

Vad gör jag om jag erhållit en trasig försändelse?
Har ditt paket fått en transportskada är det viktigt att du dokumenterar detta och kontaktar vår kundtjänst via mail info@barkonsult.se eller ring oss på 08-644 60 40.

Kan jag beställa till utlandet?
Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige. Men du kan gärna beställa från våra systerbolag Barkonsult i Norge, Danmark och Spanien.